Keresőoptimalizálás

…egyik legfontosabb cél, hogy oldalára minél többen ráleljenek.

Elkészült a weboldalunk, reklám anyaginkon feltüntetjük weboldalunk elérhetőségét, ismerősöknek, ügyfeleinknek felhívjuk figyelmét, hogy hol olvashat rólunk, hol szerezhet bővebb információt termékeinkről, szolgáltatásainkról. Ezzel úgy gondoljuk, mindent megtettünk annak érdekében, hogy weboldalunk növelje vállalkozásunk eredményességét. Ez azonban csupán az elérhető ügyfelek 20%-a.

MunkaNap mint nap keresünk szolgáltatásokat,termékeket az interneten valamelyik kereső segítségével. A felmérések és saját tapasztalataink szerint a legtöbb internet-felhasználó nem néz meg 10-20 oldalnál többet, ez az első és a második, nagyméretű kínálat esetén a harmadik oldalnak felel meg a keresőben. így hát a puszta jelenlét a keresők adatbázisában még nem ér sokat: ha ugyanis a számunkra lényeges kulcsszavakra rákeresve a 311-ik helyen leszünk, onnan forgalomra ne nagyon számítsunk. Arra kell tehát törekednünk, hogy az első kb. 20 oldal között legyünk, így növelhetjük leginkább azok számát, akik honlapunkat a keresők segítségével találják meg.

Az optimalizálás célja, hogy a lehető legjobb helyen jelenjen meg a keresőkben a számunkra fontos terület kulcsszavaira, kifejezéseire. A keresőoptimalizálás a weboldalak szerkezetének és tartalmának hozzáigazítása a keresőrendszerek elveihez. Világszerte a legnagyobb és legtöbbet használt keresők a Google, a Yahoo, az MSN Search, az Altavista.

Ne gondolkodjon tovább, mert közös bennünk a cél: esztétikus, nyereséget termelő weboldalt kívánunk létrehozni.

A weboldalnak eltérő célja az optimalizálás költsége töredéke ahhoz képest, ha ugyailyen eredményt szeretne elérni a martketig egyéb területén (hirdedés, szóróla). Bizzon meg weboldala keresőoptimalizálásával és oldala megtalálható lesz az interneten, többszörösére növelve a látogatottságot, ezáltal a bevételt.